Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Hello Spring 1YAY! Het is weer lente!!! Ik word er zo blij van! Ik vind de lente zo’n verschrikkelijk mooi, happy en liefdevol seizoen! Alles bloeit weer op en komt tot leven. Het is een soort feestje!

Spring is nature’s way to say: let’s party!

Ik heb altijd het gevoel dat iedereen veel vrolijker is in de lente, including me! Het is net alsof de wereld opeens heel veel mooier is zo met de zomer in het vooruitzicht. Ik voel ook gelijk een beetje verliefd op alles. Heel gek, maar ook heel fijn. Ik krijg er ontzettend veel energie van! De frisse geuren en geluiden en de temperaturen die nu hopelijk gaan en blijven stijgen! Ik word er zelfs actief van!

Ik heb wat tips voor de lente en de voordelen van de lente op een rijtje gezet om lekker fris en happy de lente tegemoet te gaan!

– Maak een nieuwe afspeellijst! Een echt must vind ik zelf. Mijne is al zo goed als klaar. Heerlijk vind ik het om nu allemaal vrolijke zonnige liedjes te luisteren! Heerlijk ’s ochtends!

– Iets waar ik echt super happy van word… Het dragen van de zonnebril! Schijnt de zon? ZONNEBRIL! Het maakt niet uit of het vijf minuten later regent of dat de zon niet fel of niet warm is. Who cares?! Dragen die bril!

– Een grote voorjaarsschoonmaak van heel het huis! Ik ben echt geen schoonmaakwonder en ik vind het negen van de tien keer ook echt niet heel erg leuk, maar nu ga ik het met plezier doen. Ik heb al lekker allerlei nieuwe schoonmaakspulletjes gekocht. Grondig met een frisse geur door het hele huis heen! Zo voelt alles in huis weer fris! Net zoals de lente!

– Pumps, sandaaltjes, mooie slippertjes: do I need to say more?! Open schoenen mogen, en vooral kunnen, weer!!!

– Niets is lekkerder dag een dagje in het park in de lente! Het is nog niet heel warm en nog niet te druk. Lekker met een gezellige groep, wat kleedjes, wat drank en een wegwerpbarbecue ’s avonds genieten!

– Ijsjes, ijsjes! De waterijsjes mogen de vriezer weer in!

– Het uitmesten van je kledingkast en dan vooral het aspect: nieuwe kleding shoppen! Nieuw seizoen: tijd voor nieuwe kleding!

– Rosé! In de lente is dit toch net even nog iets lekkerder!

– The thing I love the most: TERRASJES! Ja, jaaa!!! We kunnen weer terrasjes pakken! Niets fijner en gezelliger dan dat toch? Heerlijk even één wijntje doen en vervolgens de hele avond blijven hangen!

– En het allerbelangrijkst: geniet alsjeblieft van dit mooie seizoen en de liefde!Hello Spring 2
With love ♥ S. 

