Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Papierdier 1Oh weer zo’n leuke webshop!!! Alleen bij de naam was ik al verkocht…

Papierdier is een webshop met allerlei producten waarmee je van je post een cadeautje kunt maken! Dit vind ik echt top! Ik vind het zo leuk om post te krijgen. Ik heb echt een zwak voor handgeschreven kaartjes en brieven. Zeker als het dan ook nog eens leuk eruit ziet en leuk gedecoreerd is! Dan is het echt alsof ik een cadeautje krijg. Ik ren dan ook altijd de trap op en ga er even voor zitten om te genieten van het openen.

Ook kun je de producten van Papierdier natuurlijk gebruiken voor bijvoorbeeld DIY’s er allerlei andere dingen! Papierdier verkoopt echt super veel spulletjes om dingen op te leuken!

Wij mochten een super leuk pakketje ontvangen met allerlei spulletjes! Hier gaan we natuurlijk vollop van genieten door leuke DIY’s te maken en met jullie te delen!

Maar eerst leek het me leuk om de ontvangen producten met jullie te delen:
20140320_120110Ik ben gek op washi tapes!!! En we mochten deze vier ontvangen! Jippie! De handmade with love, de bloesem lichtgroen, de bloesem groen en de roze ruit. Papierdier verkoopt er nog veel meer! De rolletjes kosten € 2,50. Ik ben zo gek op washi tapes, omdat je er zoveel mee kan. Of het nu een enveloppe dichtplakken en versieren is, een cadeautje leuker maken, foto’s ophangen, kaarsen decoreren, de muur decoreren, knijpers opleuken, of wat dan ook! Met washi tape kun je werkelijk waar alles decoreren. Hier komt overigens nog een blog over!!!

Papierdier verkoopt ook verschrikkelijk veel leuke kaarten. Kaarten die specialer zijn. Anders dan gewoon simpel van de Bruna bijvoorbeeld.

20140320_120549Deze drie super schattige ansichtkaarten komen uit het setje “The lovely deer”. And lovely it is! Het zijn echt prachtige foto’s . The lovely deer is een set van 32 (!) kaarten voor € 9,95.
20140320_120634Toen ik deze kaart zag wist ik al gelijk naar wie ik hem ging sturen. Mijn oma! Gek op katten en de ogen van deze… ahhh. Dit is een kaart met een schildering van Anna Hollerer. Een hele mooie schildering vind ik. Het mooie vind ik dat je zelfs de schittering in de ogen ziet en dan ook nog zo tussen de tulpen door. Prachtig. Een hele mooie kaart. De kaart (het schilderij) heet dan ook heel toepasselijk “Kat in de tulpen” en is van Anna Hollerer. De kaart kost € 0,99.
20140320_120359Dit vind ik echt heel cool. Heel simpel en daarom juist zo leuk. Het zijn DIY blanco ansichtkaarten van kraft papier. Hoe persoonlijk kan een kaartje zijn?! Ze zitten in een set van 10 stuks voor € 3,50. Ik kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan en zal dit uiteraard snel met jullie delen!

20140320_120645Rilakkuma is hot! Het is een uit Japan overgewaaid schattig beertje die ontzettend relaxed is. Ik heb gelezen dat het beertje staat voor het ontsnappen uit het stressvolle moderne leven. Ik weet het allemaal niet, maar ik weet wel dat ik het een super cute beestje vind. Een dochter van een vriendin van mij is helemaal weg van het beestje dus daar gaat deze kaart naar toe. De Rilakkuma kaarten worden verkocht in een set van 9 stuks voor € 3,50.
20140320_12061820140320_120624Deze kaart behoort tot mijn favorieten! Ik vind hem eigenlijk gewoon zonde om te verzenden. Hij is zo mooi. Het is de nieuwste serie kaarten van collage-artiest Artichique en is helemaal in de stijl van de jaren 20.  Ik vind het echt een betoverende kaart. De kaart kost € 0,99.
20140320_120459We gaan per vliegtuig! Hoe leuk is het om deze kaart daadwerkelijk per vliegtuig te verzenden!? Deze kaart is de absolute favoriet. Zelfs vriendjelief heeft even uitgebreid naar de kaart gekeken. Zo gedetailleerd en mooi! Een leuk detail is is dat de kaart van 100% gerecycled materiaal is. Bijzonder mooi vind ik hem. Deze kost € 1,50.20140320_120708Ik ben stiekem een beetje verliefd op het merk Noodoll. Het zijn allemaal schattige monstertjes. Monstertjes die zo schattig zijn dat je er wel verliefd op moet worden! Deze kaart vind ik ook echt geweldig. Het leuke eraan is dat het monstertje, Riceroar, uitneembaar is en een bladwijzer is! Hoe leuk?! Ik zal jullie volgende week goed de bladwijzer laten zien! Dit is toch super origineel en te schattig. Een echt cadeautje! De kaart kost € 3,50.
20140320_120429De laatste kaart is deze mooie en rustgevende vogelkaart van James Audubon. Een hele bijzondere vogelprent. Deze kaart wordt in een set van vier verkocht voor € 4,95. De prenten komen uit ‘The Birds of America’, handgetekende lithografieën door John James Audubon. Wat mij ook bij deze kaart weer opvalt is dat het zo gedetailleerd is.
20140320_120303Oke, dit vind ik nou echt heel erg tof! Dit zijn stickers die lijken op postzegels. En dan niet zomaar een stomme postzegels. Nee, echt bijzondere! Echt heel erg leuk om de post mee op te leuken en speciaal te maken. Jammer genoeg geldt het natuurlijk niet als echt postzegel, maar who cares haha. Ik weet zeker dat degene die een enveloppe ontvangt met zo’n mooie sticker erop toch even staat te kijken van wauw, waar komt dit vandaan. Er zitten 18 stickers in een setje en het kost € 2,00.
20140320_120326I love hand made! Ik ben dan ook zo blij met deze handmade gestempelde stickers. Zo leuk om op een DIY te plakken, op een zelf geknutseld cadeautje of op de doos/verpakking/vorm van een zelfgemaakte taart die je weggeeft. De stickers kosten € 1,25. Ik ga ze zeker weten heel veel gebruiken!
20140320_12074820140320_12080820140320_120824Wat ook erg hot is, naast DIY’s in het algemeen, is stempelen! Deze Lovely animals stempels maken het nog hotter. Het zijn namelijk DIY stempels! Je mag de stempels dus eerst nog zelf maken!!! Het zijn allemaal leuke diertjes en ik heb er al een super leuk idee mee voor pasen! To be continued… haha. Het blik met de DIY stempels kost € 5,95. Het stempelkussentje kost € 1,00.

Van Papierdier word je toch super enthousiast?! Ik wel in ieder geval! Ik ga gelijk aan de slag met de producten en kom snel met leuke DIY’s!

Wat we ook nog erg leuk vinden is dat we jullie een kortingscode mogen geven! Met de code infinity krijg je tot en met 30 april a.s. 10% korting!

Nog een leuk nieuwtje is dat Papierdier is uitgeloot om op de Holy Stitch beurs te staan op 24 en 25 mei aanstaande in Blokhuispoort Leeuwarden. De Holy Stitch beurs is een tweedaagse craftymarkt. Papierdier zal te zien zijn in cel 1! Je kunt daar dus alle producten in real life bekijken! De Holy Stitch beurs lijkt me sowieso erg leuk en ik ga zeker proberen er naar toe te gaan!

Het is duidelijk denk ik… haha. I love Papierdier. Ik vind het zo’n leuke webshop en daarbij ook nog eens goed betaalbaar. Het zijn allemaal bijzondere producten die alles behalve standaard zijn. Heel erg leuk. Papierdier maakt van post echt een cadeautje.

Ik ga snel aan de slag met alle leuke spulletjes en ik kom snel met leuke DIY’s!

With love ♥ S.

