Tags

, , , , ,

I certainly do! En dan ben ik vooral gek op het badschuim…

Helaas kan ik niet tegen alle skincare producten van Rituals, maar ik heb er nu een gevonden waar ik tegen kan en waar ik heel blij mee ben!

De Brightening Face Exfoliator!
Dont we all love rituals 1Een gezicht scrub! Ik vind het scrubben van mijn gezicht zo lekker, maar er is tot nu toe altijd wel iets mis geweest met de gezicht scrub die ik gebruikte. Terwijl ik voor mijn lichaam wel tien scrubs heb die ik heerlijk vind. Dan was de scrub te grof, ondanks dat het een gezicht scrub was, dan kreeg ik uitslag, dan was de scrub te droog, dan was de scrub weer te fijn en anders stonk het wel!

Ik begrijp wel dat ik lastig ben. Sowieso al, haha, maar zeker met mijn gevoelige gezichtje. Maar hoe moeilijk kan het zijn om een gezicht scrub te vinden waar ik echt happy mee ben?! En hoelang kan dat duren… Vier, vijf jaar!

But I am happy now!

De Brightening Face Exfoliator is qua grofheid naar mijn idee echt perfect. Ik weet niet zo goed hoe ik het precies moet beschrijven. Het zijn hele fijne korreltjes, maar wel “scherp”. Daarnaast is het echt een zachte crème, die heel rustgevend is voor de huid naar mijn idee. Mijn huid voelt na het scrubben echt heel zacht aan en is ook echt goed gescrubd!

Wat ik ook een heel groot pluspunt vind is dat het in een tube zit! Dat is wel zo handig in gebruik en ook hygiënisch.

De geur is zoals we gewend zijn van Rituals; heerlijk! Al onderscheidt de Brightening Face Exfoliator zich wel door de subtiele de geur. Het is een veel zachtere en subtielere geur dan ik verwacht had en ik gewend ben van Rituals. Niettemin is de geur heerlijk! De lotus ruik je echt goed!

Kortom, voor mij is het echt een ideaal product! Het is nog even afwachten of het het echt is voor mij (qua irritatie van de huid), maar ik denk van wel! Ik heb het nu drie keer gebruikt en ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad en vaak heb ik dat al gelijk na de eerste keer.

De Brightening Face Exfoliator kost trouwens € 12,50!

With love S.



