Tags

, , , , , , , , , , , ,

7d23f6db26d7b2bfcc9e5787acb2c9faZoals jullie al eerder konden lezen mag ik het hardlopen weer opbouwen en ik heb het weer te pakken! Ik moet zeggen… It’s heavy!

Ik was even vergeten dat het begin zwaar is en ik na zo lang niet mogen hardlopen (en andere sporten beoefenen) eigenlijk weer bij het beginpunt ben beland.

Maar we houden vol! Vol goede moed! Het is wel heel leuk om te zien dat bijna elke keer dat ik ga het steeds ietsjes beter gaat.

Om het mezelf iets makkelijker te maken en om het nog leuker en lekkerder te maken mag een lekkere running playlist natuurlijk niet ontbreken! Volgens mij is het best wel persoonlijk waar je lekker op loopt. Het ligt denk ik sowieso aan je looptempo. Ik loop trouwens niet bijster hard hoor. Ik heb tenslotte maar korte beentjes. Ik merk wel dat ik harder loop bij een wat harder en sneller nummer en andersom! Funny! En op het moment is het vooral Disclosure waar ik echt lekker op loop.

ce18f98ffcd11b60dad06ea993d4fbfbHet leek mij heel leuk om mijn running playlist met jullie te delen en ik ben ook heel benieuwd naar de nummers waar jullie graag op lopen! Ik luister best wel wat verschillende soorten nummers vaak met hardlopen. Ik houd wel van wat afwisseling tijdens het lopen. Maar het meeste is toch wel lekker uptempo..

Daarnaast verandert het ook echt om de week ongeveer. Dan vind ik dat weer fijner en dan weer dat. Er is ook zoveel lekkere muziek!!! Wat ik ook wel heel grappig vind is dat ik een paar van de nummers als ik niet aan het hardlopen ben helemaal niet zo leuk vind, maar als ik aan het hardlopen ben vind ik ze helemaal het einde haha.

Mijn running playlist wordt wel echt regelmatig aangepast en bijgewerkt, maar dit is mijn list van dit moment:

Screenshot_2014-03-31-22-52-57Screenshot_2014-03-31-22-53-07Screenshot_2014-03-31-22-53-14Screenshot_2014-03-31-22-53-24Screenshot_2014-03-31-22-53-32

Ah ik krijg gelijk weer zin om te lopen! Morgen weer!

Waar lopen jullie lekker op? Hebben jullie nog goede tips?

With love S.

