Tags

, , , , , , ,

Een regenachtige dag. Lekker in huis met een dochter die zich na verloop van tijd toch wel wat gaat vervelen. 

Tent! Tent!! Hoorde ik haar roepen. Prima, wij maken wel een tent. Met een oude laken heb je zo een tent gemaakt. Zo kan je prima een leuke tent maken tussen een paar stoelen of over een tafel.

Ik koos voor de tafel. Lisa (mijn dochter) is de rest van de dag haast niet meer uit te de tent geweest.

tent1

Het is zo simpel.

Je pakt een oud laken en knipt deze open zodat hij lekker groot is.

Kijk even of hij over de tafel past voor de zekerheid.

Als hij hangt kan je even kijken of je er nog wat van wil maken. Ik heb ervoor gekozen om er een oprol deurtje en wat ramen in te maken, zodat ze niet helemaal opgesloten zit in de tent!

Mooi!! Tent mooi!! Ja hoor ze vond het prachtig. Maar al snel hoorde ik haar zeggen; …. kleuren?

Tuurlijk schat, het is ook wel saai een simpele witte tent. Dus zijn we de tent “mooier”gaan maken. Lisa’s dag kon niet meer stuk.

tent2

Ik heb nu wat stiften gebruikt omdat ik die in de buurt had liggen.

tent5

En zoals je kan zien is hij hier nog niet af.

tent3

Een paar dagen later zijn we de andere kan gaan doen en dit keer met verf.

Hier de resultaten:

tent6tent7IMG_6529

DSC_6500 Zo zie je, super simpel en ontzettend leuk. En de kinderen hebben er hele dagen plezier van J

 

With love N.