Tags

, , , , , , , , , , , , ,

chippendales 1

Lekker eten, naakte mannen, drankjes, vriendinnen en stappen. De beste ingrediënten voor een top avond!

Een tijd geleden zag ik ergens kaartjes voor de Chippendales. Uit pure nieuwsgierigheid heb ik twee kaartjes besteld en samen met een vriendin ben ik vol verwachting naar Amsterdam gegaan. Heel gemakkelijk om vanaf Rotterdam met de trein naar Amsterdam te gaan.
chippendales 2

Eenmaal aangekomen in Amsterdam viel mij meteen op hoe ontzettend veel mensen er rondlopen. Het is altijd zo druk en bruisende stad. Iets waar ik me iedere keer weer over verbaasd als ik in Amsterdam ben. Ik vind het een geweldige stad! Ik krijg er energie van en voelde me alsof ik de wereld aan kan.

We zouden eerst opzoek gaan naar het theater en daar in de buurt een restaurantje zoeken. Een mooi toeval was dat er tegenover het theater een heel schattig restaurantje zat. Ik vond het in eerste instantie een combi tussen een ordinaire vreetschuur en een van de Beertjes restaurants, maar dan met een leukere uitstraling. Maar ik heb me vergist. Het was onwijs gezellig. Niet al te bijzonder of chique maar wel ontzettend gezellig, waar ik ontzettend van hou!
chippendales 3

In plaats van een broodje met smeersels kregen we stukjes pizza bodem met olie. Heel leuk om eens iets anders te hebben als het standaard brood met smeersels. We hebben een lekkere steak en pizza op en hebben wat lekkere wijn gedronken.
chippendales 4chippendales 5

Helemaal vol zijn we naar het theater gegaan waar een hele horde vrouwen stond. Eenmaal bij de zaal aangekomen bleken er nog veel meer vrouwen te zijn, Logisch wel maar het waren er erg veel. De hele zaal (en dit was geen klein zaal) zat vol met vrouwen (en hier en daar een verdwaalde man) iedereen vrolijk en vol verwachting voor wat komen ging.
chippendales 6ch

De lichten gingen uit…. spots aan en de vrouwen werden gek!!!! Gillen, juigen schreeuwen, noem het maar op!

De ene na de andere mooie half naakte man deed zijn kunstje op het podium. Ze kwamen door het publiek heen, trokken meiden op het podium en lieten hun dansen of danste zelfs rondom die meiden. Ik ben totaal geen hysterische meid en ik hou daar niet echt van, maar de Chippendales maken iets bij je los dat je gewoon lekker mee doet, dus zo ook ik! Ik heb staan juichen en dansen, ben meerdere keren van mijn stoel gesprongen en heb de gehele avond wel zo’n 20x gezegd hoe geweldig ik het vond!

Mijn verwachting van de Chippendales was niet heel hoog, maar ik heb me hier 100% in vergist! Ik kan niet de juiste woorden vinden om te beschrijven wat een ontzettende leuke avond dit was. Definitief iedere cent waard en ik zou er zo weer naartoe gaan!

Denk maar eens aan de film Magic Mike. Prettige gedachten he? De Chippendales is een soort Magic Mike maar dan in real life en in het theater. Ok ik zal eerlijk toegeven dat niet allemaal mannen even knap zijn…. maar die afgetrainde lichamen……..Just saying!!!

Na afloop van de show kon je met de Chippendales op de foto. Zo goed als alle vrouwen in de zaal gingen meteen in de rij staan, waarop wij besloten eerst maar wat te gaan drinken aan de bar. Daar hadden we besloten dat we toch echt op de foto moesten, het waren immers de echt Amerikaanse Chippendales!

Na 10 minuten in de rij mochten we eindelijk. We moesten 10 euro per person betalen om vervolgens twee foto’s te krijgen. De foto’s zijn ontzettend slecht genomen en niet heel mooi. Dat je hier dan ook 10 euro per persoon voor moet betalen is wel een beetje belachelijk natuurlijk, maar op dat moment maakt dat allemaal niks meer uit. Met heel veel plezier hebben we met de mannen op de foto gestaan en het is een heel leuk aandenken die een mooi plekje krijgt op de wc muur!
IMG-20140123-WA0029 IMG-20140123-WA0030

Of het nou voor een vrijgezellenfeest is, voor een verjaardag, een vriendinnenuitje of gewoon omdat het kan…? Ik zeg doen!! Gooi al je vooroordelen overboord en ga en geniet, het is zeker de moeite waard!

Ik zal nog heel vaak terug denken aan deze fantastische mooie avond. Wanneer de Chippendales weer terug komen, zal ik zeker weten weer naar de show gaan!

With love N.